Tisdag

Eftersom jag var (är) så trött idag så tänkte jag att jag inte skulle göra nånting när jag kom hem från jobbet. Bara ta det lugnt. Började med att boka tvättstugan och sen när jag kom in såg jag att blommorna behövde vatten. Tycker jag vattnar hela tiden...? Sen gick det av bara farten att gör arent diskbänken med Vim och sen gjorde jag mat, åt och diskade. Och när jag var klar med allt detta så var klockan bara halv sju. Hur bra?! Så fastän jag gjort lite nytta hade jag ändå massa tid att slappa :)
 
Nu tänkte jag föra över mina bilder från helgen till datorn :)
 
I fredags i Hässleholm :)
 

Kommentarer
Postat av: mor

Det är vår men inte sommar!

2015-05-25 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0