Längtar efter värme

Alltså. Det här med att det är juni om nio dagar och det har knappt varit en enda dag med temperatur över 15 grader och jag har fortfarande både vantar och halsduk både till och från jobbet. Vad är det för fel? Jag vill ha värme! Förra året den här tiden var det 25-30 grader... 

Nu ska jag cykla hem till mamma och pappa. Vi ska gräva om landet och sätta potatis och lite andra grönsaker. Tror det var två år sedan, då hade jag bikini när vi gjorde det ^^ Är i alla fall sol idag även om det inte verkar vara så varmt.

Nog pratat om vädret...


Kommentarer
Postat av: Marcus

Fining!

2015-05-24 @ 13:07:24
Postat av: mor

Sötnos där, värmen kommer, vilket årtioende som helst :)

2015-05-26 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0