Winter´s finally here

Igår blev det 2015 års första skidtur. Fyra varv på Biskopsnäset.Så najs att man äntligen kan träna! I lördags när snön kom skulle jag och Marcus gå upp till mamma och pappa för vi skulle äta där. Och då fick vi gå typ mitt i vägen, i hjulspår. Då fick jag världens längtan att bara slänga mig ut i snön, göra snöänglar och åka PULKA! Men jag var inte riktigt klädd för det, haha, så jag lät bli ^^ Nu är ju snön så hård på grund av att det är plusgrader hela tiden ( :( ) så nu har man liksom inte lika stor lust med sånt. Men så idag snöar det igen! När jag slutade jobbet idag var jag tvungen att gå upp på stan och handla lite. Slut på mjölk och frukt... Och när jag kom hem så jag ut som en snögubbe :D Hoppas hoppas snön får ligga kvar och att det inte övergår i regn som det kanske skulle göra. (I måndags regnade det dock samtidigt som det var -7 grader, hur ofta händer det liksom?!)
 
Är förresten skönt att vara hemma idag. I tisdags och igår var det träning och visserligen älskar jag att träna, men idag var det skönt att bara vara hemma och skrota på kvällen. Den här veckan känns så himla lång! Antagligen för att det är så långa jobbdagar nu mot i höstas, men man vänjer sig väl förhoppningsvis snart. 
 
Känner att detta blev ett väldigt flummigt inlägg. Har ingen koll på hur jag skriver känner jag, haha. Hoppas det blir begripligt. Nu tror jag att jag ska sätta mig vid pusslet en liten stund innan det blir sovdags.
 
Gammal bild från Biskopsnäset
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du skulle ha slängt dig ner och gjort en oväntad snöängel under promenaden. Eller varför inte åkt pulka ner för backen och hem efteråt. ;P

2015-01-15 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0