Jul och lite sånt dära

Folk brukar ju göra årsresuméer den här tiden. Men nu tänker jag skippa det för de flesta av årets bilder finns på min gamla dator och den har jag ingen lust att dra igång. Har förresten ingen lust att göra en sammanfattning heller som jag gjort de senaste åren. Men istället kommer här lite bilder från julhelgen! :)

Snön kom till slut <3
 
Julrosen
 
 
Julgransklädning
 
En färdig gran :)
 
Snart dags för sill/lax och skinka!
 
En kall julaftonspromenad i skogen <3
 
 
 
 
Muntergök xD
 
En sned gran och en rak syster :D
 
Julmys framför brasan.
 
Fika <3
 
Folk som inte kan va stilla asså...
 
Maaaat
 
Mer mat
 
Louise fick största paketet.
 
Funäs! Detta är Ånnfjället, utsikt från sovrummen/badrummet. Topparna i dagens första solstrålar <3 Man kan inte annat än bli käär <3
 
 
Efter soluppgång blev det skidor på sjön i -18,5 grader. Solen nådde knappt över horisonten men fick lite sol på bleka kinder, även om det mesta var gömt under massor med klädlager ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Köpte ni granen vid den där cykelbutiken, eller vad det nu är, i år igen? Och vad var det i syrrans stooora paket? :O

Svar: Där köper vi alltid :)Det är en symaskin! :)
None None

2015-01-05 @ 19:23:27
Postat av: mor

Tjusiga bilder som vanligt :)

2015-01-06 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0