Valborg

Jaha, då var det sista april då. Igen. Det var ju alldeles nyss?
 
Idag fyller världens bästa skiva ett år. Därför lyssnar jag på Tigerdrottningen just nu <3 Förra valborg var jag hemma i min lägenhet och minns att jag gjorde rent spisen med Ajax och Svinto haha. Sen kom mamma med leverans av skivan (hade förbeställt den innan jag flyttade så därför kom den hem till mamma och pappa). Och så på kvällen lyssnade jag på den första gången. Minns att jag inte var så överförtjust direkt. Men den växte snabbt. Vågar inte ens tänka på hur många gånger jag lyssnat på den sen dess :$
 
Idag har jag dessutom jobbat sista dagen på Hugos. För er som inte vet/hört det så har redovisningsdelen av Hugos Revision sålts till Modern Ekonomi. Så på måndag när jag kommer till jobbet kommer jag jobba på Modern Ekonomi. Men jag kommer sitta på samma ställe, på samma stol, vid samma dator. Allt kommer vara som vanligt utom att jag har ny arbetsgivare. Så är det tänkt i alla fall.
 
Haha alltså vädret igår.... Sol, fem minuter senare är det spöregn, snö och hagel samtidigt, sen blev det sol igen och så där höll det på... Det kallas aprilväder... :P
 
Helgen bjuder annars på mat hos farmor ikväll, sen hem och kolla film eller nåt. Imorgon lugn hemmadag eller hem till mor & far, beror lite på ;) På lördag ska jag och Denise till Kupolen och SHOPPA! Det var längesen och på Kupolen har jag inte varit på flera år tror jag. Eller ett par i alla fall. Sen var det tänkt att det blir springtur, mat, vin och film :) Söndag är inget planerat. Jepp, blir nog bra!
 
Hoho, är på så bra humör av någon anledning som jag inte riktigt vet, men det är ju bra!
 
Ha en fin valborg alla! Puss!
 
April 2010
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0