Helgen

I helgen var jag i Hässleholm. Lika mysigt som vanligt. Den här gången var vi hundvakter åt svärisarnas vovve och bodde i deras hus. Det var najs! :) På lördagen fyllde Melker (hunden) nio år, så det firade vi med en tårta till honom. En tårta av skinka, gurka, leverpastej och hundgodis. Alla favoriter på en gång, kan det bli bättre? ;) Sen var jag och Marcus en sväng på stan och jag shoppade nya jeans och en kofta på Vero Moda (ska visa senare). Och den expiditen var så himla bra. Hittade byxor som passade perfekt <3 På eftermiddagen åkte vi ut till Hovdala slott och gick runt där och myste i solen. Sen på kvällen kollade vi film, Niceville.
 
Anar att något är på gång, tårtan alltså
 
Mums!
 
Ute vid Hovdala
 
<3
 
Fortfarande sommar
 
Söt-Melker
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

Melker ser lite sur ut när han sitter med tösa mina.

2014-09-23 @ 21:10:14
Postat av: Marcus

Nejdå, han är bara koncentrerad. Det var nog bara danskar och tyskar (alltid massa turister vid slottet) som fångade hans uppmärksamhet.

2014-09-26 @ 19:23:17
Postat av: Marcus

Danskar och engelsmän, om rätt ska vara rätt.

2014-09-26 @ 19:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0