BARCELONA

Palmer <3
 
Första kvällen
 
 
 
Vi hade ingen frukost på hotellet eftersom det kostade extra, så vi köpte egen frukost och åt ute.
 
 
Columbus
 
På väg till stranden :)
 
 
 
 
Första förmiddagen spenderades på Barceloneta strand
 
 
Letar efter lunchställe
 
<3
 
Fin elledning :)
 
 
Parc de la Ciutadella
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åka tåg...
 
...och bergbana...
 
...för att komma hit. Tibidabo!
 
Där fanns ett nöjesfält med massa karuseller.
 
 
 
 
Inne i kyrkan. Hela väggarna var vackra konstverk av mosaik. Coolt!
 
 
Parc Güell
 
 
 
Fina töser <3
 
 
 
Jag har fler bilder som jag tog med mobilen, bland annat från akvariet och sista dagen då jag inte orkade bära på stora kameran. Visar dem en annan dag :)
 
Helt fantastisk resa var det! :D <3

Kommentarer
Postat av: Marcus

Härlig bildbomb á la Barca, även om jag har sett alla bilder redan, och sovrum.

2014-09-02 @ 11:19:51
Postat av: Lisa

Åh vad kul att se! Och några smyfoton på oss också som jag inte visste om hehe :D

2014-09-03 @ 15:37:10
Postat av: mor

Fina bilder :)

2014-09-10 @ 06:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0