Funäsdalen 26-28 september

Mor min fotar vid Anderssjöfallet
 
Jag då da
 
 
 
Vandring uppåt
 
 
 
På träden syns tydligt hur djup snön brukar vara på vintern, nämligen där laven börjar växa. Här ca 1,5 m över marken.
 
Vatten direkt från en fjällå är jättegott!
 
Bron vi tänkte gå var trasig...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom tillbaka från vandringen satt vi i solen på altanen. Guuud så skönt. De andra drack öl och jag drack saft ^^ Och så åt vi gottis :) Myyys (Mobilbild)
 
Dag två. Ånnfjället i bakgrunden, som vi ser genom sovrumsfönstren.
 
 
(Mobilbild)
 
Blåbär
 
 
 
Funäsdalsberget, Skarvarna i bakgrunden.
 
 
Mamma fotar midsommarblomster ^^ Nedanför ligger "centrum".
 
På väg hem :) (Mobilbild)
 
Känns inte lika jobbigt att åka hem när man vet att man kommer tillbaka om 2-3 månader igen. Till ett ställe som är VÅRT! Nu längtar jag till vinter och skidåkning där!
 

Kommentarer
Postat av: mor

Fina härliga bilder, men vad sned du var på första bilden :)

2014-10-02 @ 20:51:32
Postat av: Marcus

Härlig bildbomb! Och ordentligt påpälsade! Veckan innan dess gick man runt i shorts här i Skåne! :)

2014-10-03 @ 09:54:17
Postat av: mor

Det förstås men utsikten är inte lika fin :)

2014-10-10 @ 08:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0