#KENTFEST

Igår var det Kentfest i Stockholm. 
 
Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva. Finner liksom inte så många ord, mer än att det var helt amazing! Kan ju lägga in texten jag skrev på Instagram, bara för att ha någon text.
 
Jag älskar Kent mer än något annat. Att stå nästan längst fram på en kentkonsert är det bästa som finns. Jag stod där, med händerna lyfta, tittade upp mot himlen med bästa musiken och bästa rösten, och tänkte att det här är livet- Sluta aldrig med detta, Kent! Tack för igår, ni var lika fantastiska som vanligt! Jag älskar er! ♥
 
Jag har väldigt svårt att säga vad som var bäst. Men några höjdpunker var:
 
Nedräkningen innan. Det var coolt.
 
Introt: Vi kan väl vänta tills imorgon. Känslan innan skynket faller. Kul med en gammal låt.
 
La Belle Epoque. Det var najs! Armbanden vi fått började lysa.
 
M. Grät som ett litet barn. ♥
 
Den andra sidan. Bara bra.
 
Sverige. Jockes tal innan var som himla fint. 
 
747. Såklart.
 
Mannen i den vita hatten. Trodde inte att de skulle spela den. Så när de gjorde det blev jag hellt överlycklig. När den rosa konfettin kom blev jag helt euforuisk. ♥
 
Men såklart. ALLT var bra. Perfekt. 
 
Bilder från dagen:
 
Subway-lunch i en park
 
 
 
TACK! :D
 
 
Fina armband fick man!
 
Och fina kronor ♥ (Jag vägrade ta av min, tills jag var tvungen, när jag skulle lägga mig)
 
Pariserhjulet åkte vi innan det blev riktigt mycket folk, hade nog varit lite coolare sen när det var grymt mycket folk.
 
 
 
 
 
Nedräkning!
 
Precis innan Kent. 
 
Fina ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det var ju några år sedan man senast missade en turné med Kent, börjar bli segt att leva på 2012 år 2014, men hoppas att du höll fanan högt från mig med och så går vi nästa vända istället. :)

2014-06-16 @ 20:20:11
Postat av: Andreas Domfors

Var riktigt awesome.. Får se om jag kan få med Tjejen nästa gång :)

2014-07-17 @ 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0