2013

En liten sammanfattning av året kommer här!
 
Januari
Jag och Louise hälsar på Lisa i Uppsala. Det är fruktansvärt kallt, men vi tar en tur i domkyrkan, shoppar, är på fest och myser.
 
 
Februari
Åkte en hel del skidor, var till Skåne. Bland annat.
 
 
 
Mars
Var i fjällen, vilket var helt underbart. Åkt skidor i Gyllbergen med mamma och pappa. Var på hockey med Louise. Firat påsken med korvgrillning vid Malingarna med släktingar.
 

 
 
 
April
Bowlade och hade filmkväll med Louise, Lisa och Adam. Var på föreläsning med Martina Haag. Var i Stockholm med Denise. 
 
 
 
Maj
Var på blåsippsjakt med mamma. Långhelg i Hässleholm. Stockholm igen med familjen och hockey-VM. Jag och mamma sprang Blodomloppet i Borlänge.
 
 
 
 
Juni
Lillkusin tog studenten, jag köpte en hatt, åkte cab, satt mycket i solen på balkongen och läste, firade midsommar på sjön och med syster samt badade, fyllde 23, var på Ludvikafesten med älskling.
 
 
 
 
Juli
Hade min första semester. Var i Norge, som var helt amazing och London med Denise. Sen var jag i Skåne såklart, samt Västkusten.
 
 
 
 
Augusti
Var på min kusins bröllop, avslutade semstern hemma, var på invigningen av Tele2 Arena och såg Kent.
 
 
 
September
Louise flyttade till Västerås, jag och Marcus hade en lugn helg i Skummeslöv och sen var jag i Portugal.
 
 
 
Oktober
Var ut och fotade fina höstbilder, var på hockey i Leksand, hälsade på Louise i Västerås. Första snön kom tidigt, redan 17 oktober.
 
 
 
 
November
Jag och Marcus var till Falun och ner i gruvan bland annat. Jag köpte lägenhet!
 
 
December
Var och såg Håkan Hellström med Louise i Falun. Louise hade födelsedagfest i Västerås. Firade en lugn jul hemma och avslutade året hemma hos Lisa på nyår.
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

Hej och hå. Det har hänt en hel del under året. Hur lyckades du få en bild med snö och adventsgran? Snön kommer till helgen och då släcker vi granen, hm,,,

2014-01-08 @ 20:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0