Ljungåsen

I fredags planerade vi på jobbet logistiken inför Stafettvasan. Vi som ska åka de tre första sträckorna ska bo i en stuga i Kläppen natten innan. Alltså jag och mina två chefer, haha. :D
 
Igår var jag och mamma och pappa i Ljungåsen. Det är alltid så himla fint där uppe. Dör. Jag åkte 14,5 km, alltså lite drygt vad min sträcka på Vasan kommer att vara (14 km). När vi var på väg hem så var det massor med folk som kört ner i diket och de höll på att bärga och greja. Så vi fick backa, vända och åka över Abborrberg hem. Fail.
 
Idag har jag gått och blivit sjuk. Så roligare blir det inte den här helgen...
 
I torsdags och fredags var jag och mamma och kollade på tapeter. Jag har tagit med mig massa prover hem och nu har jag bestämt mig tror jag. Kommer bli så himla bra! :D ♥ Längtar tills den 14e!
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

Nog är det fint där alltid. Bara att åka runt och njuta. :) Inte är du sjuk inte.

2014-02-02 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0