En hel i Skåne & på Västkusten

I helgen fick jag äntligen träffa älskling igen, efter typ sju veckor. Vi var ut till stugan (som jag envisas med att kalla den, fast det egentligen är ett hus typ) på Västkusten. Men först blev det en natt och en lunch i Hässleholm. Lista på saker vi gjort:
  • Kollat på Lyxfällan, haha. En del människor alltså...
  • Ätit lunch hos Marcus föräldrar
  • Firat en hundfödelsedag!
  • Suttit ute i solen och fikat och kollat på flyttfåglar
  • Åkt bil
  • Letat efter bacon på Ica Maxi
  • Gått promenader på stranden
  • Satt in film i fel spelare och undrat varför det inte funkade...
  • Kollat på film och ätit bulle och popcorn till
  • Varit i Halmstad och shoppat en väska och fikat
  • Lyssnat på musik
  • Flummat ♥
  • Ätit så mycket att vi blev helt övermätta och rullade fram på promenaden efteråt...
  • Ätit lunch hos föräldrarna igen
Mycket bra och fin helg har det varit!
 
Some pics:
 
The sea, utsikt från ytterdörren
 
Lille huset och jag...
 
 
 
 
 
 
 
Så fin solnedgång var det. Vi satt och åt så kunde inte gå ner till stranden. Bestämde att vi skulle gå ner dagen efter istället. Gick ju som det gick...
 
Filmtajm!
 
Ja, så här såg solnedgången ut på lördagen! Heja molnen...
 
Puss ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha, jag märkte inte att du fotade då jag joxade med tekniken, men jag var väl helt uppslukad av den. Och baconen behövde vi inte ens sedan, så mycket väsen för ingenting. :p

2013-09-23 @ 20:36:25
Postat av: Anonym

Stiliga bilder som vanligt. Syns på ljuset att det är höst :)

2013-09-24 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0