London 22-25 juli 2013

Lite halvglömsk som jag är hade jag glömt min lilla semetserföljetong... Men nu, nu kommer nästa del som är LONDON!
 
Denise utanför hotellet på eftermiddagen när vi fått tillgång till rummet och bytt om (vi kom dit på morgonen). Det var så sjukt varmt när vi var där. När vi kom dit hade vi jeans och de liksom klibbade fast på benen :S Har aldrig haft så mycket kläder när det varit så varmt!
 
 
China Town
 
På schemat för oss båda var att hitta Converse!
 
Vi hade båda varit i London tidigare, vilket var bra, för vi hade båda sett alla "måstegrejer". Men lite turistiga var vi ändå. Detta är morgonen dag 2.
 
 
 
 
 
 

 
Vi var på Starbucks flera gånger per dag. Mest för att dricka något och för att svalka oss inomhus. De hade gratis internet också... (vilket jag iofs inte utnyttjade, ganska skönt att koppla bort allt!)
 
 
Hyde Park. Gräset var helt brunt, antagligen för att det knappt regnat på hela sommaren... I England (!) ...
 
 
 
 
 
 
Harrods
 
 
 
Efter mycket letande hittade vi till slut puben vi ville äta på...
 
Såklart!
 
M&M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sista eftermiddagen, efter att ha gått och gått och gått i tre dagar satte vi oss under ett träd i Hyde Park och bara... satt.
 
I ♥ LONDON

Kommentarer
Postat av: Marcus

Härlig bildbomb från älskade London. Har för mig att gräset var ganska brunt på sina (många) ställen förra sommaren också.

2013-11-06 @ 10:22:54
Postat av: mor

Härligt att titta lite på sommaren nu i mörkret.

2013-11-10 @ 17:28:33
Postat av: mor

Kopparbergs i London för en Kopparbergtös!

2013-11-19 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0