Vårens första dag

Så skönt med fredag! Och mars. Och vår. Vi överlevde den här vintern också.
 
Jag var grymt trött på jobbet på förmiddagen idag. Hade jag lagt ner huvudet på skrivbordet hade jag seriöst somnat! Dagen gick otroligt segt, klockan nio började jag räkna ner tiden tills jag skulle hem. När klockan var fyra och jag jobbat de 45 timmarna för den här veckan stannade jag kvar??? Visserligen bara en kvart men ändå.
 
När jag kom hem vid halv fem gick jag ut direkt på en promenad men hann ändå inte få någon sol på mig som jag hade hoppats. När jag kom ner från berget hade den försvunnit därifrån också. Fick i alla fall lite i bilen på väg hem. Och  var ju i vilket fall som helst skönt med promenad. Och att det var ljust ändå.
 
Just nu plågar jag mig själv med att kolla bilder från Globen igår. Varför!? 
 
Fan, kom på nu att jsg skulle bett Louise köpa en tröja/t-shirt till mig. Smart att komma på det ett dygn senare... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0