Tiden

Jag har, till slut, laddat ner blogg.ses app. Ja.

Idag har jag fikat med Denise och Karro efter jobbet. Vi avhandlade frågan "Jaha, vad har du gjort det senaste året?" Var väl inte setts på ett år. Eller nåt. Minns faktiskt inte ens när det var... 

När jag kom hem kollade jag på fotbollen, kom hem typ precis när det började. I pausen gick jag ut och fotade i trädgården i kvällsljuset. ♥

I vanliga fall önskar jag att tiden inte skulle gå så fort, men nu önskar jag att den går ännu fortare. Saknar min älskling. Vill att du ska komma hit nu!!! ♥

Är i alla fall äntligen inne på sista 45-timmarsveckan. Sen blir deg 7 timmar per dag ända tills januari! :)

Nu ska jag sova!

 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Åh, jag vill också komma dit nu, men snart så! :)

2013-06-12 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0