Lite julfeeling

Igår snöade det prick hela dagen. På jobbet klädde vi julgranen haha. När jag skulle åka hem tog det en halv evighet att sopa av bilen. Efter en runda på affären och jag kommit hem drog jag på mig lite kläder och gick en promenad trots snöstormen. Hela Jägarnäsvägen hade jag motvind på en oplogad trotoar så det var lite drygt faktiskt :P Men jag älskar ju både vinter och snö så jag ska inte klaga! :D På kvällen kollade jag på På spåret där en gammal klasskompis till mamma var med :)
 
Idag har jag kollat på skidor mest hela dagen. Var ute och skottade uppfarten mellan tävlingarna också. Kul med så många svenska framgångar idag! :) Och det har ju varit en näst intill perfekt vinterdag idag. Snö, -6 grader och strålande sol! Var ute nyss på en promenad. Det bet i kinderna och knarrade under skorna. Natten som kommer ska ju bli riktigt kall!
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Vem känner mamma som är med i på spåret? :O

Svar: Ulf som sagt ^^ Och ett resmål som jag tror du skulle gilla! Och kanske du också tar andra resan på 10 poäng som jag gjorde! :D Du borde se det på play :)
None None

2013-12-08 @ 18:13:47
Postat av: Marcus

Ulf!

2013-12-08 @ 21:25:35
Postat av: mor

och jag har inte sett avsnittet ännu. Har två program att ta igen i helgen.

Usch och fy nu är snön nästan borta igen.

2013-12-12 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0