Dan före dan före dopparedan

Still waiting for the snow to fall, it doesn´t really feel like Chistmas at all...
 
Jag sov till tjugo över elva idag, alltså 13 timmar. Tog väl igen det sen förra helgen då det inte blev så mycket sömn. Jag har levt med sömnbrist hela veckan :O
 
Igår hade vi jullunch på jobbet, fika och julklappsspel. Jag fick ett paket som det verkar vara typiska blockljus i (Y). Nu är det bara en dag kvar sen lite julledigt. Vilket också betyder en sjutimmarsdag kvar. Efter nyår är det nio timmar jobb per dag som gäller (suck), men det ska jag inte tänka på nu (den dagen, den sorgen).
 
Vi ( läs: mamma och pappa) har idag flyttat ner tvn till tv-rummet. De satte ihop soffan igår. Det är bara tv-bänken och några lister som ska upp, sen är det färdigt där nere :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Grattis till julledighet och God Jul på er alla! 🌷

2013-12-24 @ 08:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0