Vi ska alla en gång dö

Jag har varit sjuk hela veckan, därför har det inte blivit något skrivet här, hoppas det kan bli lite mer till veckan! 
 
Idag är det ett helt år sedan som jag, Lisa, Denise och Hanna var på Coldplay på Stadion. OMG, det var verkligen helt underbart! ♥
 
Förra helgen var också underbar. På fredagen åkte vi (jag, Louise och Lisa) till Uppsala. Där träffade vi Adam.
 
På lördagen tog vi tåget till hufvudstaden, vilket man ju inte ska göra... Ca en kvart från slutsålt fick vi information om "ett omfattande signalfel" utan prognos... Eftersom vi som tur var stod vid en station och man då fick gå av tåget, gjorde vi det  gick till Kista och tog tunnelbanan därifrån. När vi kom till stan gick vi till det efterlängtade biffhuset haha. Det vill säga Jensens Böfhus. När vi ätit klart tog vi oss till Tele2 Arena, där vi skulle på invigning. Robyn, Lars Winnerbäck och Kent.
 
Robyn var bra, men det var tråkigt att punliken var så seg. Segt också att hon inte körde Be Mine... Winnerbäck var också bra, bäst var Söndermarken med den fina filmen i bakgrunden! Men Kent var ju inte helt oväntat i en klass för sig ;) Det bästa var att de spelade både 747 och Mannen I Den Vita Hatten, det hade jag inte väntat mig, att de spelade Ingen Kunde Röra Oss, den låt jag på förhand hade hoppats på, och att de meddelade att de ska börja spela in ny skiva i höst/vinter. Efter den nyheten och sedan introt till Mannen... sedan började gjorde att jag grät som ett barn där ett tag, fast av lycka ♥
 
På söndagen åt värsta och bästa brunchen! Sen satt vi ett tag i solen innan det var dags att lämna Lisa kvar i studentstaden och åka hemåt. Helt klart mycket bra helg med bästa gänget! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0