Trött

Jag har snart varit vaken i tolv timmar, jobbat 4,5 timmar på Coop, varit hemma 20 minuter för att byta om och äta en macka och sen jobbat 4 timmar på praktiken. Är skapligt trött nu! Och hungrig. Men förvånande nog klarade jag av att äta frukost klockan fem imorse. Det trodde jag aldrig! Brukar inte kunna äta så tidigt.
 
Fått lönespec för augusti idag också, najs. Pengar på fredag!
 
Kanske ska ta och gå ut en stund i solen innan den försvinner för idag. Kan jag nog behöva :) Och lyssna på lite music, det kan jag också behöva.
 
Bild från Karlstad (igen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig tös som vanligt. Längtar du tillbaka?

2012-09-13 @ 18:32:57
Postat av: Malin

Ibland. Framför allt till alla fina promenadvägar :)

2012-09-13 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0