Söndag kväll

Helgen är slut. Igen. Jag har knappt varit utanför dörren. Var till farmor en sväng igår annars har jag bara varit inne. Men har ju varit kasst väder så då är det väl okej, haha. Blev lite bastu igår kväll och det var najs. Det är skönt att sitta och svettas! Idag gjorde jag chokladpraliner, vilket tog hela förmiddagen. Det var inte helt lätt och jag har inte smakat dem än, men det är ju Marabouchoklad i dem så... ;) I helgen har det även bytts till vintergardiner i vardagsrummet (köket till veckan, de nya är inte färdigsydda än). Myyys. Sovrummen nästa helg :)
 
Imorgon börjar ny vecka. Undrar vilka som känner igen mig på praktiken i nya glasögonen, haha. 
 
Den här bilden är visst tagen 23 september 2011

Kommentarer
Postat av: mor

Det är sig ganska likt, fast lite mera sol ifjol. Jag väntar att få smaka på pralinerna, smeten var iaf god :)

2012-09-24 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0