Monday

Är det meningen att man ska hinna vila upp sig under en helg. Jag var helt slut när jag vaknade imorse. Jag var trött i lördags och jag var trött igår. Jag sov ju ändå till efter nio både lördag och söndag och var inte uppe speciellt länge. Det är väl hösten och mörkret kanske. Men om det är så här redan nu, hur blir det då i november och december?
 
Imorse fem minuter innan jag skulle cykla iväg till praktiken bestämde jag mig för vilka bågar jag skulle välja. När jag slutat var jag in till stan och beställde. Eller jag beställde inte, men jag sa vilka jag skulle ha. Får dem om en dryg vecka. :) Innan jag åkte hem var jag upp till farmor och hämtade nycklar till hennes lägenhet. Hon ska till Mallorca (lyllo) nästa vecka och jag och Louise ska ta in posten och vattna. Sen cyklade jag hem i stormen. Det blåste inte lite...!
 
Nu ska jag laga mat och senare ikväll ska jag och mamma iväg och träna. Tur att nacken är bättre nu! Första gången på nya passet idag. Känns bäst och vara med då, annars känner man sig så efter sen x) Och jag är himlans träningssugen! :)
 
Hej hopp!
 
Random bild

Kommentarer
Postat av: mor

Det var ett tag sedan det såg ut så där i rummet. Vad gäller att vila upp sig, så brukar inte helgerna räcka till alla gånger. Bara att ta nya tag.

2012-09-17 @ 18:48:47
Postat av: Marcus

Jag glömde ju fråga angående bågarna i går, fy på mig, men vilka blev det? Nummer 4 eller några jag ännu inte har sett på bild?

2012-09-18 @ 09:13:09
Postat av: Malin

Du har inte sett dem ;) Höhö!

2012-09-18 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0