Kyla

Hej!
 
Känns som att det var längesen jag skrev här fastän det var i förrgår. Igår var datorfri dag. Helt och hållet. Inte ens på praktiken satt jag vid datorn igår. Höll på med annat, bokföring i grundbok :) Ventilationen är trasig i hugoshuset, på personalmötet i tisdags togs det upp att det bara finns två lägen för tillfället, full värme eller luft i rakt utifrån. Just nu är det väldigt kallt inne. Alla gick omkring och frös igår, haha. Idag hade jag varmare tröja och kröp in under skrivbordet och satte på elementet (Y) Men imorse var det kallt. Frost på marken när jag skulle cykla iväg och bara tre grader. Fick leta reda på tumvantar. Det sämsta med att cykla är att man inte kan ha mössa, det hade varit skönt. Typ så här var det: När jag öppnade dörren och gick ut "Men gud vad kallt!". När jag började cykla "Det kanske inte var så kallt ändå..." Ju längre ner för backen jag kom (och alltså fick upp farten) "Shiiiiit vad kaaaallt!!!" Haha.
 
När jag kom hem idag tog jag en springtur. Det var skönt, men mina ben kändes tunga, haha. Och de är jättesega nu. Det bästa med att jobba, man är ledig när man kommer hem. Inga läxor eller plugg :D
 
Nu ska jag lyssna på Röd. Det var längesen.
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag läste först "drogfri" istället för "datorfri". Jag är glad att jag bara läste fel, haha. :p

2012-09-20 @ 19:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0