Hej&hå

I torsdags gick jag och la mig halv tio. Var ju ett tag sen man gjorde det, haha. Somnade i alla fall och vaknade sen till på natten. Trodde klockan skulle vara 3-4 någonting, kändes som jag hade sovit jättelänge. Kollade på klockan och den var 23.40. Japp. Sen hade jag ändå jättesvårt att vakna igår morse. 
 
Efter att jag slutat igår var jag och Louise en sväng på stan. Då bestämde vi att vi ska åka till Kupolen imorgon, så det är planerna för resten av helgen. Idag har jag och pappa städat hela huset, tvättat och jag har strykit tvätt i över två timmar. Nu har lugnet åter lagt sig över huset ^^ Bara jag och pappa hemma och han kollar på tv med hörlurar. Louise jobbar och mamma är i Wien.
 
Ikväll är det Fridlyst på tv, wiho! Jag tycker Mattias Klum är helt otrolig! Han tar de bästa bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0