Hår

Idag efter praktiken var jag och Louise på stan. Blev fika, hon lånade en bok på biblioteket om London (hon åker om en vecka :O) och jag bokade klipptid och köpte inpackning, schampo och balsam för "skört hår som lätt faller av". Precis som våren 2009 tappar jag otroligt mycket hår just nu. Jag blir gråtfärdig bara jag tänker på det... Jag är förvånad att jag ens har några strån kvar... Det är nog bara att inse att jag inte kan ha långt hår...
 
Huvudjägarna ligger mellan Lokes Kök (restaurang) och Fonus. Det är kul x)
 
Fina flaskor, hoppas innehållet är bra också. Ska invigas idag efter träningen!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Huvud Jägarna. Vet inte var jag ska börja. Med särskrivningen och två initiala versaler eller det faktum att salongens namn får mig att tänka på kannibaler snarare än frisörer! ;-)

2012-09-24 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0