Dröm

Inatt drömde jag att jag, Louise, Lisa och Hanna var på Kentkonsert på Lokomotivet i Eskilstuna. Fast det var mycket större i drömmen än det är i verkligheten. Innan man kom fram dit själva konserten var så fanns det en massa stånd där man kunde köpa fika och godis och sånt. Vi köpte lite grejs där och sen skulle jag blogga från en dator som vi hade med oss (?). Jag skrev medan vi gick framåt mot scenen. Eftersom jag skrev och kollade på skärmen missade jag när de gick upp på scenen. Men då stängde jag ner i alla fall. Jocke hade en jätteful knallblå keps. Haha, helt sjuk var den xD sen pratade han jättelänge om en massa saker innan de började spela. Första låten var Din Skugga tror jag. När de spelat halva den låten startade min klockradio :( Ville ju se klart konserten ju! Men det var rätt najs ändå.
 
Hanna, Lisa, Malin och Louise på Kent på Peace & Love 2010.
 
Nu ska jag vila och sen åka te Köpparberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0