Dag ett

Första dagen på praktiken idag. Jag var nervös innan och kunde inte somna igår, men det gick bra. De flesta som jobbar där är lite äldre, men de var snälla, jag kände mig välkommen och det fanns saker somjag kunde göra. Blir nog bra det här!
 
Kom nyss hem från träningen. Härligt. Jag känner på mig att jag kommer ha världens träningsvärk imorgon. Frågan är om jag kommer kunna röra mig... xD
 
Imorgon när jag slutat ska jag träffa Denise på stan och fika och lämna tillbaka hennes paraply som jag tog med hem från Lisa i lördags. Efter det ska jag träffa mamma på stan och vi ska kolla på glasögonbågar.
 
Nu kvällsfika!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fika lite för mig med! :)

2012-09-03 @ 21:05:01
Postat av: Marcus

Jösses, jag postade 37 sekunder efter dig. Telepati, minsann! :O

2012-09-03 @ 21:05:42
Postat av: Malin

Det där var ju nästan lite läskigt :O
Japp fikar för dig med! :)

2012-09-03 @ 21:07:02
URL: http://malintuveson.blogg.se
Postat av: Anonym

där ser du, det gick ju bra. kram mamma

2012-09-03 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0