Mina bästa kentbilder

Jag tänkte visa de bästa bilderna jag tagit på Kent. Utan inbördes ordning!
 
Peace & Love, 1 juli 2010. Tagen i precis rätt ögonblick ;) Använder som bakgrundsbild på mobilen.
 
Peace & Love, 1 juli 2010.
 
Peace & Love, 1 juli 2010. Gillar den för att den är skarp och så tycker jag om händerna :)
 
Peace & Love, 1 juli 2010. Precis innan Mannen i den vita hatten!
 
Storsjöyran, 30 juli 2010. Skarp och alla är med! Perfekt ;) Har den som skrivbordsbild på datorn!
 
Storsjöyran, 30 juli 2010. Gillar färgerna.
 
Storsjöyran, 30 juli 2010. Samma kommentar som bilden innan! Det bästa med att inte zooma är ju att det blir skarpt ;)
 
Lokomotivet, Eskilstuna 31 maj 2012. Inte så skarp men det är ju underbart att man kan komma så nära, hihi :)
 
Lokomotivet, Eskilstuna 31 maj 2012. Fina färger :)
 
Malmö, 11 augusti 2012. Fint att få med replokalen på bild! :)
 
Malmö, 11 augusti 2012. Kommentar överflödig?
 
Från Peace & Love i år har jag inga bra bilder. Tog ett par med mobilen, men ja... De blev inte så bra ;) Kameran tog jag inte ens fram på grund av regnet. Som vräkte ner. Just då var det faktiskt ganska najs med regnet, men efteråt, på väg mot bilen var det inte lika kul längre. Var lika blöt som om jag duschat med kläderna på. Fast i kallvatten. Och så blev jag sjuk i flera veckor efter, haha.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Bilden från Malmö, den med replokalen på lite avstånd, ser så kul ut. Som vore det ett litet dockhus! :')

2012-10-10 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0