Fin helg ♥

I fredags kväll hämtade jag Marcus i Fagersta. Härliga känsla att äntligen ses efter 10 (!) veckor. När vi kom hit visade jag runt i vårat lilla hem, vi åt hallonpaj och kollade på tv.
 
På lördagen regnade det. Vi var på stan, spelade Yatzy, gick promenad, bastade, kollade på roliga youtube-klipp och såg film (Water for elephants, den var bra!).
 
Idag hann vi inte med så mycket. Gick upp halv tolv, åt frukost och åkte till stationen. Att se bussen försvinna i kurvan var nästann mer än jag klarade av :O
 
 
Antal bilder tagna under helgen: 0
Antal regndroppar som fallit i Ludvika i helgen: 100000000000000000
Antal Kentskivor vi lyssnat på: 1,5
Antal gånger vi spelat Yatzy: 3
Antal Yatzy jag vunnit: 3
Antal pussar: Många
Hur mycket jag saknar Marcus nu: Hur mycket som helst
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fattar inte att jag tog bort stora stegen i sista Yatzyomgången, jag kommer att drömma mardrömmar om det hela veckan, haha. Som tur är vägs de upp av vackra drömmar om dig. <3

2012-10-21 @ 21:44:29
Postat av: Malin

Hoppas du slipper mardrömmarna! :) Du är bäst oavsett du vinner Yatzy eller inte! Puss <3

2012-10-21 @ 21:46:25
URL: http://malintuveson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0