Frrrrredag

Nu är det helg, skönt! Sovmorgon imorgon! Idag när jag slutade åkte jag med mamma hem och vi stannade och handlade. Storhandlade. När vagnen var överfull hade vi bara gått igenom halva affären xD
 
Haha, en kul lapp som hänger på anlagstavlan på jobbet:
 
"Aggressionspapper.
Vid raseriutbrott, riv av en lapp, knyckla ihop och släng i väggen.
Vid behov av mer är tre lappar, kontakta psykolog."
 
Den är rolig tycker jag!
 
Imorse blev jag så himla irriterad på min klocka. Jag har radio på väckningen och igår mitt på dagen hade det varit strömavbrott. Ibland händer det ingenting med min klocka då (var strömavbrott tidigare i veckan också, men då funkade den som vanligt), men igår hade den liksom stängt av sig. Innan jag la mig ställde jag in tiden och så, men jag glömde kolla radion. När man stänger av klockan och sen sätter på den igen (som när det varit strömavbrott) ändrar den sig från FM till AM. Så när radion slog på imorse brusade det ju bara, så jag började skruva på den där ratten där man ställer in kanalen och undrade varför inte P3 gick igång som det brukar. Sen kom jag på att den var inställd på AM, så ändrade jag till FM, men hittade ändå inte P3, först hamnade jag på Bandit och sen på Rix FM. Vad är P3 på för MHz egentligen? Någon som vet? :)
 
Min lilla klockradio ^^
 
Nu ska vi boka biobiljetter till Breaking Dawn Part II, nästa lördag! :D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Seeeeeent svar, så jag antar att du redan har fått hjälp, men ca 97.0 för P3. :)

2012-11-10 @ 14:42:13
Postat av: Malin

Det har jag inte, så taaaaack :)

2012-11-11 @ 14:10:31
URL: http://malintuveson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0