:)

Har haft massa att göra idag och lika kommer det nog bli imorgon. Idag har jag varit på information på Yrkesakademin/Arbetsförmedlingen på förmiddagen. Var segt för det var så himla fint väder ute, sol och typ 20 grader! På eftermiddagen satt jag på balkongen och läste. Wonderful! Sen blev det lite träning framåt kvällen. Idag har vi även fått en inbjudan till studentfest! :)

Imorgon fyller Lisa 20! Ska dit en sväng och fira! :) Ska även till stan och köpa vin till lördag och kanske fixa klipptid också. Det är verkligen på tiden! I alla fall, på lördag väntas 20-årsfest :D Ska bli kul att få klä upp sig och dricka vin, haha, var ett tag sen nu, typ nyår!? Bara samma problem som vanligt, vad ska man ha på sig??? Imorgon är det även exakt 100 dagar till Kent!!!

Random bild. Längesen!

Kommentarer
Postat av: Marcus

"vad ska man ha på sig???"

Jag har ett hett tips: Kläder! ;)

2012-05-02 @ 22:35:45
Postat av: Malin

Bra tips! :P



Tror jag har bestämt mig nu! Ovanligt tidigt för att vara jag, haha.

2012-05-03 @ 19:44:57
URL: http://malintuveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0