Vasaloppet

Har precis kollat på Vasaloppet sen starten. Himla kul att Jörgen Brink vann tredje på raken. Kunde inte bestämma mig för vem jag skulle heja på, höll på Brink, Daniel Richardsson, Jerry Ahrlin och Daniel Tynell, så det krävdes väl ganska mycket för att jag inte skulle bli nöjd med vinnaren, hehe ;)

Precis bytt kanal nu för att kolla på skidskytte-VM. Så idag är det skiddag framför tvn, men tänkte väl försöka ta mig ut på en promenad senare idag eftersom det är så himla fint väder! Och nu när Vasaloppet är kört så börjar ju våren ;)

Sitter vid mammas lilla minidator just nu. Är så himla liten text så jag ser knappt vad jag skriver, haha. Och snart ska vi äta raggmunk och fläsk, så himla gott, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0