Vårigt

Jaha, då har man tränat sista gången på detta pass, nästa gång är det nytt pass som gäller. Lite tråkigt eftersom jag gillade detta mycket, dessa tre månader gick fort :O

Imorgon ska jag fika på stan med Denise. Funderar på att plocka fram mina Converse. Har dock ingen aning om vart de är någonstans, förutom i en kartong i källaren. Problemet är att det finns rätt många kartonger xD Kanske åker skinnjackan fram också. Upptäckte idag att det är alldeles för varmt att vara ute och gå i vinterjacka nu! Och idag har det varit alldeles underbart ute. Skulle åka med mamma hem och fick stå ute och vänta en liten stund. Sol och varma vindar. Älskar vååååren! Och imorse tror jag minsann att jag såg en tussilagoknopp :O

♥ När man tagit fram dessa är det vår på riktigt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0