Superhelg

Har haft en sån hilma bra helg!

På fredagskvällen gjorde jag och Louise en tacopaj och sen spelade vi massa olika spel hela kvällen. I vanliga fall brukar jag nästan somna i soffan framför Skavlan men i fredags satt vi och spelade ända till elva utan att jag blev överdrivet trött.

På lördagsmorgonen vaknade jag av mig själv vid nio efter en himla bra dröm. Älskar när man får vakna alldeles av sig själv, även om det blir tidigt ibland. Sen påförmiddagen var vi ner på stan. Jag köpte en vitlökspress, saknat en sån! Och sen köpte jag en gjutjärnsgryta! Den ska jag använda när jag blir stor och flyttar hemifrån ^^ Ska laga massor med goda grytor som ska koka flera timmar som mamma brukar göra :) Men jösses vad tung den är. Fick typ kramp i armen av att bära den från affären till bilen xD När vi kom hem var jag ute i trädgården och fotade lite. Visar senare. På eftermiddagen var vi på promenad till masten på toppen av Sausberget. Här där vi bor alltså. Var mysigt och lite blött och lite småkallt på vägen hem. Vi hade i alla fall med oss fika ^^ På kvällen lagade vi god mat (som jag skrev igår) och sen spelade vi spel och kollade på Robins och sen Coldplay-dvd :) ♥ Fast den började hacka på slutet, då blev jag arg och ledsen och gick från tvn och kollade inte ens på slutet :O :( Dumma skiva!! Men kul liksom att kolla när det går fem sekunder sen hackar det och sen går det en sekund och så hackar det igen. Man blir ju galen efter ett tag!

Idag har vi varit och tränat på Supersöndagen. Måste ju passa på när det är gratis träning ;) Blev Yoga och CXWorks. Hade gärna fått lite massage av en massör som var där, men orkade inte stå i kö. När vi kom hem gjorde vi frasvåfflor så här på våffeldagen. Först med tonfiskröra till och sen drottningsylt och glass :D På eftermiddagen var jag ute i trädgården och städade upp efter Dagmar. Blev så fint så! Sen satt jag på balkongen en stund. När mamma och pappa kom hem från fjällen åkte vi till farmor och åt mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0