Tisdag

Barnpassningen igår gick bra, var ganska lugna barn så blev inte så jobbigt. Vi satt mest och spelade spel och skrattade ^^ Somnade rätt gott sen på kvällen (fast det kan ju ha haft vissa andra orsaker också ;)).

Imorse var jag tvungen att gå till praktiken eftersom våran bil var inne på service. Lyssnade på massa bra musik på vägen, men blev lite lite med Kent tycker jag (har inställt på shuffle) ;) Var lite tråkigt att gå för det var mulet och precis när jag nästan var framme blev det sol. Sen när jag gick hem hann jag få lite sol i typ två minuter, sen gick den ner :P Lite småskräck, som mamma skulle ha sagt, haha.

Har inte mycket mer att skriva nu. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0