Perfect

Gårdagen kan väl sammanfattas med ett ord. Awesome.

Var i Romme med Louise och Lisa. Det var liksom hur bra som helst. Massa flumm, sol och ja, bäst helt enkelt. När vi satt ute och åt lunch blåste helt plötsligt Lisas tallrik iväg. Vi åkte åt slags tåg vilket slutade med att vi alla låg i en hög på backen. När vi kom hem åt vi maten vi lagade igår, flummade, bastade, åt efterrätt och kollade på Melodifestivalen (för en gångs skull vann den låten vi ville skulle vinna!).

Kan liksom inte bli mycket bättre dag än så här. Helt klart årets flummigaste och bästa dag!

Några bilder kommer här (jag snor nog några av Lisa sen för de är antagligen bättre än mina mobilbilder, haha).

Genom mitt fönster på morgonen.



Lisaaaa



Soooool



Romme. Sydhanget är typ världens bästa backe! ♥



Mat!



Hej hej! Innan Lisas mat blåste iväg xD


Lisa och Louise, jag älskar er jättemycket, ni är så himla asööööm ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0