Inga fjäll i år heller

Jag ska vara kvar på Coop en månad till på praktik. Var dit nyss och pratade med dem. Känns bra förutom en sak...

Det blir inget fjällen för mig i år heller :( Mamma och pappa åker på söndag. Jag vill ju åka skidor till en våffelstuga mitt på fjället. Äta våfflor och springa runt stugan och äta en köttbulle för varje varv, haha. Åka slalom i Tänndalen, där jag åkte skidor för första gången när jag var fem år, -96. Mysa i stugan på kvällen.


Får försöka hitta på nåt annat kul istället. Nu i helgen är det ju världscupavslutning och Svenska Skidspelen i Falun. Kanske ska försöka få med mig nån dit. Vi var där 2008 och det var skoj :) Och helgen efter är det Supersöndag på Gymmix och gratis träning hela dagen.

Kommentarer
Postat av: mor

vilka sötnosar. På den tiden var det en riktigt träningspass i stavliften.

2012-03-15 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0