Student 2012

Igår tog "lillebror" Alexander studenten! Det är sjukt vad tiden går fort. Jag hade i alla fall en väldigt bra dag igår! Var på jobbklubben först och det var ju lite halvsegt. Klockan elva var jag, mamma och pappa på China Town och åt lunch (Louise jobbade till 15). Sen vandrade vi upp till skolan. Blev massa firande och kramkalas där på skolgården först. Sen gick vi tillbaka ner till stan. Ställde oss utanför McDonalds. Jag, Lisa, Johan, Petter och Josefine gick till Sporthallen och köpte glass till alla. Så himla varmt var det! Sen kom kortegen! Jag och Lisa: "Vi vill också åka flaaaak!!" Haha :)

Efter att vi sen haft en paus hemma på en timme åkte vi iväg på studentfesten. Champagne (Riktig! God!), mingel, mat, fika, presentöppning och massa mer innan Alexander åkte iväg på fest. Var så himla kul och han är så himla rolig, brorsan! :) Blev lite mer kramkalas, han åker till Strömstad imorgon, heeela sommaren! Sen fortsatte festen ett bra tag till. Var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår! Till slut var det bara jag, Louise, mamma, pappa, Lisa, Petter, Anna-Lena, Torbjörn, Ted och Bettan kvar. När klockan var elva (kändes som att det skulle vara ett, minst) förslog Petter att vi skulle spela kubb. Sagt och gjort. Tjejerna mot killarna. Eller snarare tjejerna mot kille och gubbarna ;D Tog jättelång tid att spela! Dels var det mörkt och dels var folk inte så nyktra, haha. Men jag hade i alla fall ner den avgörande kubben och efter en timme vann tjejerna. Grattis till oss! Innan vi åkte hem provsatt vi Alexanders Focus. Coolt ^^

Skylt

Lisa

Studenter på G!



Student!






Lisa får kraaam :)



Johan också :)



Familj :)











Hela gänget / Alla syskonen (och en respektive) ♥ (Utom Louise :( ) Lisa, Ajje, jag, Johan, Petter, Josefine



Lyckad bild x)



(Y) Anton och Alexander





















NV lyckas på nåt sätt alltid ha ösigaste flaket x)






Studenten är en av få dagar på året då det är mycket folk på stan i Ludvika x)



Mamma, den här bilden är bara för dig! ;)



Campagne!



Det fanns fler fotografer ;)



Syster



Folk



Någon tyckte att jag skulle föreviga att sista snitten togs, haha



Söta :)



Presenter









Läser rimmet på vårat kort ^^










Kommentarer
Postat av: mor

Tack för att jag fick en alldeles egen bild :)

2012-06-12 @ 21:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0