Skräddartorp

Vi fick sluta tidigare idag för ledaren skulle på möte. Och imorgon är det ledig dag :) Cyklade ner på stan idag. I solsken. Under förmiddagen började det regna och jag hade glömt sätta på platspåsen jag alltid har med på sadeln. Inte så himla smart. När jag skulle hem blev jag lite blöt då, men det var i alla fall soligt igen och ganska varmt så det var ju bra. Och Louise har klippt sig idag på förmiddagen. Så jäkla snyggt! ;D

Jag kom på att jag fortfarande inte visat bilder från när jag och Denise var i Skräddartorp för... ett tag sen. Se och njut ;)















Kommentarer
Postat av: mor

fina bilder på skorna som vanligt :)

2012-06-05 @ 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0