Romme

När jag gjorde min sammanfattning av 2011 glömde jag en mycket bra dag i januari (antagligen för att bilderna från den dagen hamnat på ett annat ställe än de borde vara). Det är ett år sedan idag, den 3 januari var det alltså. Jag, Louise och Lisa var i Romme! Haha, sjukt bra dag! Det var riktigt kallt och när vi kom hem bastade vi och så. Det var nice! Nu är det nog inte ens öppet i Romme :O Hoppas man kan åka dit snart i alla fall! Vill åka skidooor!

Haha, var många trevliga citat från den dagen också. Bland annat:

"Nytt år, nya möjligheter, nya liftar"

"Jag tror att jag har glömt att knäppa byxorna"

"Det är så tråkigt att bli andfådd"

"Vill du åka lift med mig?" "Nej!"

"Det ligger ett chokladpapper i liften!" (Internt skämt)

Hahaha! Älskar mina vänner mest!



Och jag undrar fortfarande när alla stockholmare ska fatta att det heter Romme och inte Råmme!! Haha xD

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag glömde knäppa byxorna på nyårsafton :(

2012-01-04 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0