Säfsen i helgen :D

Blev väldigt sen lunch idag. Därför var jag väldigt hungrig. Därför åt jag för snabbt. Därför har jag ont i magen nu :( Min mage har bråkat mycket med mig senaste tiden. Är less på det! :( Har i alla fall varit duktig och dammsugit (nästan) hela huset nyss.

Annars längtar jag mycket till helgen. Blir premiärtur på slalomskidorna i Säfsen. Det är kanske inte det bästa stället att åka på men mycket bättre än ingenting såklart! (Bästa ställena är häromkring: Romme, i Sverige: Funäsdalen, där jag åkt nån gång: Sestriere. Om nån ville veta.) I alla fall, Säfsen i helgen och på lördag kväll har vi bokat badtunna. Hur nice?! :D

Jag, pappa, Lena och Sofia i Säfsen förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0