Jobb

Happ, då har man varit och jobbat då och varit hemma en knapp timme! Det gick bra. Nu är jag rätt trött. Vaknade hundra gånger under natten, antar att jag var rädd att försova mig. Och det var rätt jobbigt att gå upp tio över fyra! Imorgon blir det tio i, för då ska jag åka ända till Falun. 3 dagar kvar, en fjärdedel klar ^^

Fint väder ute. Funderar på att ta en promenad. Måste ändå duscha sen så varför inte gå ut lite först. Ja, så får det bli.

För typ en minut sen utanför mitt fönster.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fy tusan, 04.10 i dag och 03.50 i morgon, men duktigt av dig. Där ligger jag i lä, förutom då jag sover på jobbet och tvingas upp på natten! :p

2012-01-10 @ 14:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0