:)

Känner uppenbarligen för att blogga mycket idag.

Imorse när vi vaknade var det bara 16 grader inne! Ville verkligen inte gå upp, hade ingen lust att frysa ihjäl liksom! Men pappa kom in i mitt rum och satte på mitt element så efter ett tag gick jag upp ändå. Nu är det hyfsat varmt igen.

På förmiddagen var jag, mamma och pappa till Ljungåsen igen. På vägen dit såg vi solen gå upp och jag lyssnade på Passagerare. Så himla fint ♥ Jag tog ett varv på Myrrundan och det fick räcka med det för mig idag.

När vi kom hem satt vi vid tvn hela dagen, precis som vi gjort de senaste dagarna. Upplösningen av Tour de Ski och världscuptävlingar i skidskytte var det idag!

I helgen har vi även städat bort julen. Tomt utan julgranen i vardagsrummet :O Dammat mitt rum har jag också gjort idag.

För övrigt känns det mesta bra just nu! Om jag blir depp någon dag framöver ska jag tänka tillbaka på de senaste dagarna/veckorna :) ♥

Nu funderar jag på att ta en liten promenad innan det blir läggdags osv. Jepp!

Visserligen solnedgång, men att se solen gå upp/ned är vackert!! (Väsman 14/8-2010)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0