Alla ♥ dag

Tycker den här dagen är grymt överskattad! Är det inte mycket bättre att visa varandra uppskattning och kärlek alla dagar? Varför behövs det en spciell dag till det? Förstår verkligen inte. Och sen det här med att ge varandra presenter? Jag skulle tycka det var mycket trevligare att få något då man minst anar det. Allt för att alla affärer ska tjäna massa pengar(?).... För att förtydliga, jag gillar den här dagen, men det går inte att förneka att den är överskattad. Men lite mys idag hade ju inte suttit helt fel...(precis som vilken dag som helst i och för sig) Men vi ska i alla fall fika extra gott ikväll :)


Och jag ska inte vara bara bitter idag, haha. Här är ett hjärta fyllt av kärlek till alla jag tycker om:


Update: Hittade en fin bild :)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag tycker också att det inte ska behövas en speciell dag för att vis auppskattning, det ska man kunna göra när som helst. Spontant. Sedan finns det de som är bittra över dagen och hatar den. Även det känns lite som att spåra ur. Lagom är bäst, sägs det, och lagom är väl kanske då att köra på som vanligt även denna dag (ja, gårdagen då).

2012-02-15 @ 10:07:12
Postat av: Shiiva

dagen finns för att hedra Valentin som tydligen blev dömd för att ha vigt kristna par o har inget egentligen att göra med ngn jävla kärleksdag

urlöjligt

2012-02-15 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0