Myshelg

I helgen har Marcus varit här. Vi har haft det riktigt bra må jag säga. Haft fredagsmys framför brasan och framför tvn, varit ute i skogen (där det var så vackert med all snö att jag höll på att avlida), varit uppe i Lekomberg, köpt julgran (superfin som också blev godkänd av mamma och pappa :D), spelat "När då då?" med resten av familjen (haha sååå kul!), bland annat. 
 
 
Annars är det fyra tidiga mornar innan jullov, sen två dagar jobb och nyårslov, hehe. Najjjjs. Ska bli skönt. Men det är väldigt konstigt att det är julafton om en vecka...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag fick upp meddelande om virus då jag gick in på din blogg för en stund sedan, men verkar bara vara spam/bluff eftersom en virussökning inte gav något. Nåväl, nu gick det bättre. Och stort tack för i helgen till hela din trevliga familj, men inte minst till DIG! <3

2012-12-18 @ 21:47:56
Postat av: Anonym

tackar, tror att Malin tyckte att vi skötte oss :)

2012-12-21 @ 16:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0