Årets sista dag

Nyårsafton. Ikväll ska vi hem till Lisa och fira. Asöm!
 
Fast... Det känns som mars ute och det ska regna på tolvslaget. Kul. NOT!
 
Idag har jag, Louise och mamma varit på stan. Kollade på lite kläder och var inne på blomsteraffären. Skulle köpa en ros och fick stå i kö i minst en halvtimme. Sen har vi ätit våfflor och firade pappa imorse :)
 
Snart lär man väl börja göra sig iordning för kvällen. Festligheterna börjar klockan sex och innan det ska det plattas hår, användas en halv hårspraysflaska, rakas ben, öppnas strumpbyxförpackningar, sättas på strumpbyxor utan att de går sönder, tas på klänning, sminkas och jag vet inte allt. Det lär väl ta sin lilla tid.
 
Och jag kan inte lyssna på nya kentlåten!!!! Dumma Spotify :'(
  
 
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du kan få den av mig, jag köpte den i morse... innan jobbet! :)

2012-12-31 @ 15:28:54
Postat av: Marcus

Och det fick du nyss, som en liten nyårspresent!!!

2012-12-31 @ 16:23:50
Postat av: Malin

Tack, bästa! <3

2012-12-31 @ 16:58:12
URL: http://malintuveson.blogg.se
Postat av: mor

Vad är nu detta, en ny Kentlåt? Vad gäller blomman, så mycket bestyr och vi glömde den hemma, hmmm. Tuvan fick den i födelsedagspresent istället :)

2013-01-03 @ 10:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0