Annandagen

Just nu bloggar jag från min nya telefon. Fick en smart telefon av mamma och pappa i julklapp, Samsung Galaxy S III 4G. Funkar bra hittills, jobbar på att bli smartare än  den. Just nu sitter  vi och slappar i soffan. Farmor och våra fastrar har varit här och ätit och åkte hem för en stund sen. 
 
Imorgon ska jag jobba, känner  verkligen inte för det. Men det är ju bara två dagar, sen helg igen och nyår :)
 
Lyckades inte få bilden åt rätt håll, men det är i alla fall våran julgran
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Snygg gran vi valde, hihi. Och asöm att du slipper datorn när du vill blogga och surfa, din glidare. Nåväl, nu åter till fikat, TV:n, Fjällbacka och kusligheterna där. :)

2012-12-26 @ 21:14:40
Postat av: mor

Kusligheter och kusligheter, varken otäckt och inge vidare skådespelarinsatser. Jobba på med smartheten:)

2012-12-27 @ 14:14:30
Postat av: Marcus

Jag vet mor, jag skrev kusligheterna när programmet inte ens var en kvart gammalt. Tyvärr så var det segare än kola. Maken till segare, tråkigare och händelefattigare "spänning" får man leta länge efter. Å andra sidan kan man med gott samvete bespara sig de fyra övriga filmerna i serien. (SVT har beställt fem till sedan, alltså tio totalt, Zzzz...)

2012-12-28 @ 09:42:54
Postat av: Anonym

... och herre gud (om nu han har något med detta att göra) så många avsnitt. Tittade på EM-fotbollskrönika igår istället, mycket mer spännande även fast jag visste hur det skulle gå.

2013-01-03 @ 10:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0