Blåbär, hallon, flugor och träning

Fint väder + jobb + OS = färre inlägg. Så äre.
 
Idag har jag och mamma varit i Silvergruvan och plockat blåa bär. Och lite röda bär. Blåbär och hallon med andra ord. Blev några gula svampar (kantareller) också. Det var mycket trevligt utom när man hade fläckflugor/bromsar/bitflugor/äckelflugor/vad-ni-nu-vill-kalla-dem-flugor runt huvudet. Det måste sitta i deras DNA att flyga runt folks huvuden, kom jag fram till. Nåja, mamma visste i alla fall vart jag var.... Och vi hade rätt kul där på hallonfallet :D
 
Blåbärsskogen förra året.
 
Vad har annars hänt sen sist? Öööh... Jobbat lite. Öööh... Kollat på OS. Öööh... Ja, typ det, haha. Just ja! Igår var jag ute och testade mina löparskor och var alltså ute och tränade. Gick bra, speciellt med tanke på att jag inte tränat på en och en halv månad. Har ont lite här och där idag, och är trött, haha.

Kommentarer
Postat av: mor

Du glömde ibland att tänka bort fläckflugor/bromsar/bitflugor/äckelflugor/vad-du-nu-vill-kalla-dem-flugor. Det gäller att tänka på något trevligt som Kent eller..... :) Tack för sällskapet. Mor

2012-08-05 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0