Skivkaos

Idag på eftermiddagen har jag och Louise varit hos Lisa. Vi spelade När då då?. KUL!! Vi vann en varsin gång. Rättvist och bra :P Sen satt vi på golvet (!) och pratade massa. Och lyssnade på musiiiic. Med oss hem fick vi varsin tröja/topp som Lisa inte skulle ha kvar länge, snällt! (Jag som skulle rensa ur min garderob... haha.) Och så lånade vi en film :)

I förmiddags hände en liten olycka vilket gjorde att vi var tvungna att plocka ut ALLA av pappas skivor från skåpet... Nyss fick jag och Louise ställa tillbaka ALLA skivor igen. I bokstavsordning. Rätt drygt, haha. Tog ett tag :P

Nu ska vi äta tomatsoppa ^^ Och sen blir det Mästarnas Mästare :)

Några av mina skivor. (De är bättre än pappas, hehe.)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vilken film lånade ni?

Jag vet iaf vad ni INTE lånade. En skräckis, hihi! :p

2012-04-22 @ 20:55:55
Postat av: Malin

Benjamin Buttons otroliga liv :)

2012-04-22 @ 21:07:54
URL: http://malintuveson.blogg.se/
Postat av: mor

Alla dina skivor är inte bättre än allas pappas, så dä så

2012-04-22 @ 21:24:58
Postat av: Marcus

Vad har pappa för skivor då? Min pappa har 90% jazzskivor. Men jazz är schysst, jag har lärt mig att älska mycket av det pappa gillar. Miles Davis, Jan Johansson, Charlie Parker o.s.v. Ok, slut på uppsatsen nu!

2012-04-22 @ 21:30:07
Postat av: Malin

Mamma: Ja, jag har ganska många dåliga skivor också xD



Marcus: Öh, mycket. Typ Niel Young mest. :P

2012-04-22 @ 21:33:23
URL: http://malintuveson.blogg.se/
Postat av: Marcus

Full aktivitet här i kommentarfältet ikväll.

Nästan så att man får ta kölapp innan man skriver.

2012-04-22 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0