Presskonferensen

Precis som jag gissade hade jag lite svårt att slita mig från presskonferensen i förmiddags. Fick tvinga mig själv därifrån. Och så ner i källaren och leta reda på mina regnbyxor. Slutade typ regna på en gång... När jag gått en fjärdedel av vägen var jag helt genomsvettig, haha. Hade väl gått drygt halva vägen när det började regna igen, och inte så lite heller! Såg ut som en dränkt katt när jag var framme! Och under vägen tänkte jag hela tiden att jag missar konferensen... Det nästa bästa som händer den här veckan (det bästa är såklart skivan, hoppashoppashoppas jag får den imorgon!!!) och så missar jag det... Men, man kan tydligen se det nu i efterhand på kent.nu. Lycklig ^^ Ska kolla nu!

(Bild: https://twitter.com/#!/VictorStrmgren/status/194731053850697728/photo/1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0