Piteå, september 2011

Lite bilder och så från Piteå kommer här!


Onsdag kväll

Spela spel

På torsdagen var jag ute på promenad genom Öjebyn och städade jag Louises lägenhet medan hon var i skolan (eller hon var inte i skolan den dagen, hon var i Boden). När hon kom hem blev det promenad igen, till Ica. På kvällen kollade vi på Eclipse :)


Blöt efter morgonpromenad i spöregn (det regnade inte så mycket när jag började gå, annars hade jag nog aldrig gått ut :P)

Vilken tröja skulle jag annars ha lånat? Va? Va? Va?

 


Filmdax

 

På fredagen efter att Louise slutat skolan åt vi mat på skolans restaurang innan vi åkte in till stan. Blev lite shoppning och fika :) På kvällen kollade vi på film igen. Fredagen var förresten första gången ja var i Pite när det var soligt. Sommar 2004: mulet/regn. Vinter 2011: mulet/snöfall. Sommar 2011: mulet/regn. Haha.

 


Fika i Småstaden


Jag fikade också i Småstaden


On the buss to the Öjeby

På lördagen var vi på promenad, bakade kladdkaka, gick till älven och satt där en stund. Kollade på film på kvällen. Det må vara höst, men under promenaden kändes det som vår i luften!

 





 













Öjebyns kyrkogård är jättestor :O

 



Bert Berg? Haha xD

 

22 poäng :P

 



Kladdkakan

 

Pite älven

 

Vem blir inte helt kär av en sån här vy?

 



Jag :)


Hahaha...

På söndagen satt vi vid älven igen och läste, gick till Ica, bakade kakor, kollade på film. Gjorde säkert nåt mer, men minns inte :P








Utsikt från Louises fönster

Igår åkte jag hem, det tog hela dagen. När jag kom hem åt jag mat (första måltiden på hela dagen, kvart i nio på kvällen...) och gick och la mig direkt efter det. Var helt slut.

 

Nu får det räcka. Detta tog längre tid än jag räknat med. Nu blir det promenad!


Kommentarer
Postat av: Louise

Skulle du kunna skicka den där bilden på mig från småstaden till mig?

2011-09-20 @ 19:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0